Word Chain: Word Association voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Woordketen: Woordassociatie

Woordketting: Woordassociatie is een gratis Android-spel ontwikkeld door MicroEra. Het spel biedt een unieke draai aan traditionele woordzoekspellen door spelers te vereisen woorden van hetzelfde thema te verbinden in associatiepuzzels. Spelers moeten woorden categoriseren op basis van thema's en meerdere woorden van dezelfde categorie elimineren om verder te komen.

Spelers kunnen zich door verbindingen heen samenvoegen door eliminatietaken met hun vingers te voltooien, met als doel hogere scores te behalen door meer woorden te verbinden. Het spel bevat een breed scala aan woordcategorieën, van eenvoudig tot complex, inclusief insectensoorten. Dit biedt niet alleen entertainment, maar ook educatieve waarde, waarbij spelers worden uitgedaagd in hun denken en technieken.

Programma is beschikbaar in andere talen

Word Chain: Word Association voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 1.1314

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Word Chain: Word Association

Heeft u geprobeerd Word Chain: Word Association? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.